(Norsk)
.
Kundeinnlogging

Kjenner du til HaaS – Hardware as a Service?

27.08.2020

La oss overta håndteringen og support på deres terminaler – og lei terminalene

La Mark Information overta håndteringen av terminaler

Flere av våre kunder vil i løpet av nær fremtid planlegge å bytte ut sine gamle terminaler eller utvide med flere terminaler. Vi har i lang tid kunnet tilby SaaS (Software as a Service) og PaaS (Platform as a Service); nå gjør vi det veldig enkelt for kundene og lanserer HaaS – Hardware as a Service.

Ved å inngå en HardwareService-avtale kan dere la oss overta håndteringen og supporten på terminaler og lesere. Hvis deres terminaler slutter å fungere og har behov for IT-support eller reparasjon, sørger vi for at terminalene kommer i gang igjen muligens gjennom å reparere eller bytte med en ny terminal. Terminalene leies av oss, så det betyr ingen investering i modernisering av utstyret. Samtidig slipper dere å stå for den daglige overvåkning og drift av terminaler og utstyr.

For å kunne nyttiggjøre dere av denne tjenesten må vi ha en fast tilgang til deres ProMark-installasjon, slik at vi online kan få tilgang til terminaler og ProMark-serveren. Løses ikke problemet online, inkluderer avtalen reparasjon eller utskifting innen 48 timer på hverdager.

Avtalen betales kvartalsvis med et fast beløp. I tillegg faktureres normal kjøring og timer hvis det er nødvendig å besøke lokasjonen. Hvis avtalen sies opp innen en terminal har vært leid i 3 år, vil det være en restbetaling på de enkelte terminaler.

Med HardwareService avtalen er det mulig å samle hele ProMark-universet i en komplett Solution as a Service-avtale, hvor all kontakt vedr. ProMark håndteres direkte mellom superbrukere og Mark Information.

Vil du vite mere om mulighetene i vår nye HardwareService, så ta kontakt med deres vanlige konsulent eller Customer Care