Customer Success-planer

ProMark support, vedlikehold og servicenivåer

ProMark support, vedlikehold og servicenivåer

Customer Care er alle kunders daglige kontaktsenter som behandler alle produktrelaterte forespørsler og støtter kundene i faglige spørsmål  om driften og oppsett av ProMark.

Customer Care tilbyr fjernstøtte, hvor vi kobler oss opp til deres system, slik at vi raskt kan løse problemer mens dere overvåker handlingene.

TO ULIKE CUSTOMER SUCCESS-PLANER

Vi prioriterer alltid rask problemidentifisering og -løsning. Som kunde kan dere velge mellom 2 ulike Customer Success-planer: Standard eller Premium, slik at dere får riktig støttenivå i forhold til deres behov. I tillegg gir deres Customer Success-plan mulighet til tilleggstjenester og servicenivåer for å få det optimale ut av deres ProMark-løsning.

Tabell over Customer Success-planer

Med en Customer Success-plan får dere også tilgang til nye programvareversjoner med jevne mellomrom og reparasjon av feil i programvare eller oppsett.

Alle ProMark 365 Cloud-løsninger oppgraderes minst en gang i året for å sikre at dere alltid er på en støttet versjon av ProMark og kan utnytte de nye mulighetene som løpende tilbys i ProMark.

Maksimal avkastning på ProMark-løsningen

Customer Care og kundens vedlikeholdsavtale bidrar til å høste alle fordelene av investeringen i ProMark:

  • Støtte når du trenger det - først og fremst i normal arbeidstid på hverdager, men også om natten, i helger og ferier om nødvendig (spesialpris)
  • Fjernhjelp, der vi har tilgang til kundens system og kan raskt løse problemer mens kunden skjermer handlingene
  • Tilgang til kompetente konsulenter med inngående kunnskap om ProMark og en høy grad av profesjonalitet

Les mer i produktbladet om våre Customer Success-planer.

Du finner fler detaljer om vilkår, servicenivåer customer-support og svartider på vår kundeportal.