(Norsk)
.
Kundeinnlogging
Motta vårt nyhetsbrev

Motta siste nytt og viktig informasjon om Workforce Management

Customer Care & Consulting

Fra hovedkontoret i Lyngby, Danmark, yter Customer Care & Consulting support og støtte for alle våre kunder – nasjonale og globale selskaper lokalisert hovedsakelig i Skandinavia og England. Vi har over 1.000 installasjoner og 300.000 brukere.

Customer Care & Consulting er det daglige kontaktsenter som tar seg av telefoniske og skriftlige henvendelser og betjener kundene profesjonelt ved problemer i oppsett og drift av ProMark og øvrige tekniske eller hardwaremessige problemer. Tjenestene er i henhold til betingelsene i vedlikeholdskontrakten – les mye mer om dette på kundeportalen under Support & Vilkår. Hvis du ikke har support eller vedlikeholdskontrakt for din installasjon, vennligst kontakt oss.

Merk at trening, oppgradering og annen rådgivning utføres av våre konsulenter etter avtale og betales separat.

vårt CUSTOMER CARE-TEAM

Bo Køhlert

Bo Køhlert
Vice President
Customer Care & Consulting
Customer Projects

Kaare Jensen

Kaare Jensen
Service Delivery Manager
+ BI-ekspert

 

   

Jesper Bakke Jørgensen

Jesper B. Jørgensen
Senior Support Consultant

 

charlotte holstein jensen

Charlotte Holstein Jensen
Support Consultant/developer (WinTid)

 

Supportkonsulent Gitte Eskesen

Gitte Eskesen
Support Consultant

 

 

Katja Brodersen

Katja Brodersen
Support Consultant

Lisabeth Hansen

Lisabeth Hansen
Support Consultant

søren kristiansen

Søren Kristiansen
Hardware/Support Consultant (WinTid)

   

Christian Grevsen

Christian L. Grevsen
Technical Consultant

Ole Bang

Ole Bang
Technical Consultant

Wernr Nielsen

Werner Nielsen
Hardware Engineer