(Norsk)
.
Kundeinnlogging
Motta vårt nyhetsbrev

Motta siste nytt og viktig informasjon om Workforce Management

Hardware til reparasjon

Slik får du ProMark-hardware til reparasjon hos Mark Information

Vennligst send hardware til reparasjon direkte til vårt sentrale verksted i Danmark.

I forbindelse med forsendelse av hardware til reparasjon skal de fylle ut følgende dokumenter:

  • Proformafaktura
  • Adresse label: CarryOn Business label (blankettene fås fra posten)
  • Reparasjonsordre

Mottakeradresse:

Mark Information A/S
Att. Hardware
Maglebjergvej 11
DK - 2800 Kgs. Lyngby
Denmark

Proforma faktura

Følgende skal beskrives i proformafakturaen:

  • Avsender (Deres navn) og mottaker (jevnfør ovenfor)
  • Dato for avsendelse
  • Deres organisasjons nummer
  • Beskrivelse av hva som er i pakken m/feilbeskrivelse/feilsymptom på hardware
  • Varebeskrivelse og evt. varenummer
  • En tollverdi på varen. Husk at varen er defekt så bruk derfor f.eks. NOK 500,- for en defekt LAN-terminal.

Proformafaktura skal vedlegges pakken i 3 eksemplarer og legges i gjennomsiktig plastkonvolutt som fås fra posten. Plastkonvolutten limes på utsiden av pakken sammen med adresselappen.

Adresselapp

Følgende felter fylles ut:

  • FROM (avsender)
  • Kryss av i ruten for ”For repair/return”
  • Oppgi antall varer/ Quantity, Net weight, Value, Total and Proformafaktura
  • Detailed description of contents og oppgi tollverdi i samsvar med proformafakturaen
  • Country of origin = DK

NB! Ta kopi av både Proformafaktura og adresselapp og oppbevar dette til pakken kommer retur!

Reparasjonsordre

Alle felter skal fylles ut i Reparasjonsordren.

Hvis Dere har spørsmål eller problemer i forbindelse med hardware, vennligst kontakt oss på tlf. +45 4690 0000 eller e-mail repair@mark-info.com.

Tollpapirer

Når pakken er utfortollet, ankommer fortollingspapirene til Dem. Ta vare på disse dokumenter sammen med kopi av proformafaktura og adresselapp som hører til.

I forbindelse med innfortolling av pakken når den kommer tilbake fra reparasjon, vil postfortolling be om en kopi av utførselspapirer.

Når vårt verksted har reparert varen blir den sendt i retur til Deres adresse med angivelse av samme tollregistrerings nummer som de har angitt på forsendelsesblanketten, slik at det ikke blir pålagt toll.