(Norsk)
.
Kundeinnlogging

Applikasjonskonsulent

Mark Informasjon vokser og søker derfor en ProMark Application Consultant for å hjelpe kunder med å støtte komplekse forretningsprosesser. Her vil du få muligheten til å bli en del av et selskap som er en av bransjens mest innovative innen utvikling og salg av Workforce Management-løsninger.

JOBBESKRIVELSE

Som applikasjonskonsulent vil du sammen med de andre konsulentteamene ivareta vår ProMark-løsning overfor kundene som bl.a. består av store og høyprofilerte internasjonale / nasjonale selskaper i alle bransjer. Du vil være ansvarlig for at både nye og eksisterende kunder kontinuerlig får størst mulig nytte løsningen sin, mens du evaluerer behovet for mersalg. Du vil ha en bred kontaktflate og vil ha ansvar for både å rådgi beslutningstakere og støtte brukerne i å sikre et best mulig oppsett og funksjonalitet av løsningen deres.

Dette er en spennende og allsidig stilling med bredt ansvarsområde og muligheter for personlig utvikling. Kunnskapsdeling er en viktig del av jobben med ukentlige møter og sparring på prosjekter.

BLANT DE PRIMÆRE ARBEIDS- OG ANSVARSOMRÅDER ER:

  • Implementering og løpende tilpasning av kundens ProMark-løsning til det beste for kundens forretning og virksomhet
  • Mersalg til eksisterende kunder både av software, services og hardware
  • Yte faglig støtte ved salg til fremtidige og eksisterende kunder
  • Dialog med kunder for å spesifisere ønsker til ytterligere utvikling i ProMark

Du vil også delta i utvikling og forbedring av ProMark sammen med kollegaer for å sikre kvaliteten av løsning og videreutvikling av funksjonalitet i løsningen for kundene i et utfordrende og sosialt utviklende arbeidsmiljø.

KOMPETANSE OG ERFARING

Den ideelle kandidaten forventes å ha en relevant høyere utdanning, men relevant erfaring er avgjørende. Det forventes at du har minimum fem års konsulenterfaring i implementering av IT-systemer som ERP-løsninger, lønn, HR eller lignende, inkludert avtaler, tidsregistrering eller personalplanlegging. Kunnskap om ProMark, integrasjoner og prosjektledelse vil være en fordel, men er ikke et krav.

SOM PERSON ER DU:

  • Proaktiv, oppøkende og god til at bygge relasjoner
  • Du kommuniserer godt og er utadvendt overfor alle typer av mennesker
  • Din faglige innsikt og naturlige engasjement skaper resultater
  • Du er innovativ og kan utvikle løsninger, samt er praktisk nok til å gjennemføre dem
  • Desuten skal du ha førerkort og være fleksibel i forhold til å reise i forbindelse med besøk hos kunder i Norge, samt delta på interne møter både i Sverige og Danmark

DU FÅR:

Du vil bli gitt en uavhengig og spennende rolle i et veletablert, markedsledende og ambisiøst selskap. Du vil ha muligheten til å bygge dyp profesjonell innsikt i Workforce Management-løsninger og fungere som en forretningsrådgiver for kundene dine.

Mark Informasjon prioriterer en fornuftig balanse mellom arbeid og privatliv. Du har en fleksibel og god mulighet til selv å planlegge arbeidsoppgavene og arbeidstiden din. Det er en lunsjordning og noen årlige sosiale arrangementer, som er felles for alle ansatte i alle land.

VIRKSOMHETSBESKRIVELSE

Mark Information er en markedsledende leverandør innen Workforce Management i Norden med mere enn 400 kunder innen de fleste bransjer. Vår ProMark-løsning hjelper virksomheter med å øke produktiviteten og oppnå effektivisering gjennom planlegging av de rette ressurser til rett tid og riktige oppgave. Systemet sikrer en effektiv lønnsprosess og arbeidsflyt. Mark Information ble gunnlagt i 1981 og har vel 50 ansatte. Vi har hovedkontor i Lyngby rett utenfor København og har kontorer i Sverige, Norge og Storbritannia.

YTTERLIGERE INFORMASJON

Rapporterer til: 
Språk:
Lønnspakke: 
​Tiltredelse: 
Kontorsted:
Kontakt info:
Leder av Professional Services (PFS)
Norsk og engelsk (fordel om man skjønner dansk)
Attraktiv lønnspakke i henhold til kvalifikasjoner
Snarest mulig
Oslo
Reidar Skjøthaug, Country Manager, Mark Information Norge AS,  M: +47 920 10 317