(Norsk)
.
Kundeinnlogging
Motta vårt nyhetsbrev

Motta siste nytt og viktig informasjon om Workforce Management

ProMobile 2017

App til effektiv registrering av tid og fravær

Ønsker du å strømline registreringen av arbeidstiden for dine ansatte? Og redusere administrativ tid og kostnader? Trenger du en mer nøyaktig og raskere oversikt over tiden brukt på de enkelte oppgavene?

Med ProMobile-appen kan bedriftens medarbeidere registrere fremmøte, fravær og tid på forskjellige arbeidsoppgaver på deres smarttelefon – uansett hvor de arbeider. Det effektiviserer registreringen og gjør det mulig å følge fremdriften på oppgaver.

ProMark med i lommen

ProMobile har en enkel og logisk brukerflate som gjør det raskt for medarbeiderne å registrere tid og fravær. De får samtidig tilgang til informasjon om egne arbeidsplaner og saldo over feriedager, fleksi- og overtid.

I tillegg gir appen mulighet til selvbetjening når det gjelder ønsker for ferie og avspasering samt å bytte, selge og overta vakter, noe som er spesielt relevant for ansatte med skiftende arbeidstider.

Med automatiske push-meldinger til både medarbeidere og ledere kan bedriften sikre, at registreringer og godkjennelser skjer i tiden innenfor lønnsperiodens avslutning.

Alle registreringer valideres online i sanntid og er umiddelbart tilgjengelig i ProMark-databasen sammen med registreringer fra alle andre brukerflater. Registreringene kan også logges med gps-koordinater for å sikre sporbarhet.

Appen er tilgjengelig for smarttelefoner med iOS og Android. Den kan lett lastes ned fra App Store eller Google Play og kobles til bedriftens ProMark-database.

Registrering på ProMobile
Informasjon om egne arbeidsplaner på ProMobile Prosjektregistrering på ProMobile Vaktbytte på ProMobile

BRUK MOBILEN TIL Å:

  • Registrere komme og gå
     
  • Registrere fravær – hel dag eller delvist
     
  • Registrere tid fordelt på oppgaver:
    – Prosjekttid (time/sag)
    – Stemple inn og ut på jobb
     
  • Se egen arbeidsplan
     
  • Bytte, selge eller overta vakter
     
  • Se status på ferie, fleksi- og overtid
     
  • Motta automatiske push-meldinger   om f. eks. glemte registreringer

 

Forenklet administrasjon og større overblikk

ProMobile gir medarbeiderne de beste forutsetninger for å registrere tid og fravær – til glede for medarbeiderne, HR-administrasjonen og ledelsen.

Det gir følgende fordeler:

  • Mindre tidkrevende for den enkelte medarbeider å registrere tid
  • Færre feil i registreringene og korrekt grunnlag for beregning av lønn
  • Økt grad av selvbetjening for den enkelte medarbeider gir færre forespørsler
  • Mindre manuell arbeid i HR-avdelingen
  • Oversikt over tid brukt i sanntid
  • Raskere faktureringsgrunnlag
  • Mulighet for proaktive