(Norsk)
.
Kundeinnlogging
Motta vårt nyhetsbrev

Motta siste nytt og viktig informasjon om Workforce Management

ProMark support og vedlikehold

Customer Care – kundens daglige kontaktsenter

Customer Care - professionel hotlinesupportCustomer Care er det daglige kontaktsenter som behandler kundeforespørsler fra vår kundeportal, via telefon eller e-post og gir faglig støtte til våre kunder i tilfelle av utfordringer med oppsett og drift av ProMark.

Rask problemidentifisering og løsning i fokus

Customer Care prioriterer rask problemidentifisering og løsning.

Vi kategoriserer derfor – i samarbeid med kunden – den rapporterte hendelsen etter forhåndsdefinerte tjenestenivåer som gjenspeiler hvor forretningskritisk en rask løsning er og hvor sterkt kunden er berørt.

Løsninger tilbys enten gjennom veiledning i bruk eller som endringer i oppsettet av ProMark - eller i noen tilfeller ved å programmere hurtigreparasjoner for å fikse kritiske feil, før de blir inkludert i en ny offisiell programvareversjon som inneholder løsningen på problemet.

Maksimal avkastning på ProMark-løsningen

Customer Care og kundens vedlikeholdsavtale bidrar til å høste alle fordelene av investeringen i ProMark:

  • Støtte når du trenger det - først og fremst i normal arbeidstid på hverdager, men også om natten, i helger og ferier om nødvendig (spesialpris)
  • Fjernhjelp, der vi har tilgang til kundens system og kan raskt løse problemer mens kunden skjermer handlingene
  • Kompetente konsulenter med inngående kunnskap om ProMark og en høy grad av profesjonalitet
  • Gunstig pris på konsulenttjenester som f.eks. opplæring og oppgradering

Videre er det også mulig å kjøpe en utvidet Service Level Agreement (SLA) som gir raskere responstid for identifisering av problemer i ProMark (for eksempel i forbindelse med kjøring av lønn).

Les mer om Customer Care og ProMark support og vedlikehold.