(Norsk)
.
Kundeinnlogging
Motta vårt nyhetsbrev

Motta siste nytt og viktig informasjon om Workforce Management

HardwareService

Unngå uforutsette maskinvarekostnader

HardwareService - unngå uforutsette maskinvarekostnaderSom bedrift må dere kunne stole på IT-utstyret fungerer hele tiden. Men hvis utstyret svikter etter garantiperioden, kan det medføre ekstra kostnader for reparasjon.

Med Mark Informations HardwareService kan dere nå forlenge garantiperioden på ProMark maskinvare i opptil 5 år. Dermed unngår dere uforutsette kostnader til reparasjon, noe som gir økt sikkerhet og større forutsigbarhet i IT-budsjettet.

Utvidet garanti

Alle maskinvarer fra Mark Information leveres med en standardgaranti på 12 måneder. Deretter utføres alle reparasjoner til gjeldende takster.

Ved å tegne avtale om utvidet maskinvareservice, dekker vi kostnadene ved reparasjon – både arbeid, deler og frakt – eksklusive fraktkostnader for levering av utstyr for oss.

Vår HardwareServiceavtale dekker:

  • LAN-terminaler som er under 5 år
  • Lesere og andre eksterne enheter som er under 3 år

Kan utstyret ikke repareres, vil vi erstatte det med noe tilsvarende.

Større trygghet og forutsigbarhet i IT-budsjettet

En utvidet avtale om maskinvareservice gir dere en rekke fordeler:

  • Større trygghet i den daglige driften
  • Ingen uventede kostnader til reparasjon og reservedeler
  • HardwareService kan kjøpes til eksisterende utstyr og ved kjøp av nytt utstyr

Trenger du raskere responstid enn de vanlige fem arbeidsdagene fra mottak av maskinvaren, kan det også kjøpes en utvidet servicenivåavtale (SLA).

Med vår HardwareService kan dere optimalisere investeringen i ProMark. Last ned produktark og les mer.