(Norsk)
.
Kundeinnlogging

ProMark Software as a Service-pakker

3 forskjellige ProMark-pakker

ProMark 365 Cloud tilbyr ProMark som en Software as a Service-løsning i 3 forskjellige pakker. Les mer om pakkene og hvilke moduler som inngår:

ProMark Software as a Service pakker

ESSENTIALS – DET ENKLE VALGET

Essentials-pakken inneholder basal registrering av møtt, gått og heldagsfravær (ProTime) der medarbeiderne registrerer via web og mobilapp. Systemet sender ut påminnelser (ProNotify) slik at registreringer og godkjenninger kan utføres før lønnen må forberedes. Avvik sendes til leder eller administrator for godkjenning.

Ledelsen har tilgang til oversiktsdata og standardrapporter (ProReport) og systemet er integrert med lønns- eller HR-systemet for enkel overføring av det fullførte lønnsgrunnlaget (ProHost).

PROFESSIONAL – DEN BREDE LØSNINGEN

Professionals-pakken er den fulstendig digitaliserte tidsregistreringsløsning som på en avansert måte kan kontrollere alle arbeidstidsregler og overenskomster, og forbereder lønnsgrunnlaget via intelligente dialoger med medarbeiderne.

I tillegg gir denne pakken også mulighet for:

  • Planlegging av medarbeidernes arbeidstid (ProSchedule)
  • Prosjektregistrering (ProJect)
  • Registrering via terminaler
  • Moderne API-integrasjon til f.eks. HR- og ERP-systemer

Denne pakken er dermed mer et arbeidsverktøy for ledelse og lønnsadministrasjon for oversikt og håndtering av alle ansatte, inkludert godkjenningsprosesser, rapportering og påminnelser.

ENTERPRISE – DEN KOMPLETTE WORKFORCE MANAGEMENT-LØSNINGEN

Enterprise-pakken er den komplette Workforce Management-løsningen som inneholder alle tilgjengelige moduler i ProMark. Det betyr full digitalisering av arbeidsprosesser, brukeropplevelser, analyse- og oppfølgingsmuligheter, inkludert:

  • Avansert feriehåndtering (ProAbs Ferie)
  • Strukturert oppfølging på sykefravær og forenklet håndtering av refusjon av sykepenger (ProAbs Sykdom)
  • Registrering av kjørte kilometer og dietter (ProTravel)
  • Jobbregistrering (ProJob)
  • Prognose på bemanningsbehov og lønnsbudsjett for bruk i medarbeiderplanleggingen (ProForecast)
  • Integrasjon til alle relevante forretningssystemer, inkludert datalager for avansert business intelligence

Med Enterprise-pakken kan dere introdusere digitalisering og automatisering bredt i virksomheten i det tempoet som passer dere. Noe som forbedrer både effektiviteten og medarbeidertilfredsheten.